top article

Τον περασμένο μήνα έκανε το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης μαγνητίζοντας για τα καλά τα βλέμματα, και τώρα, η σειρά καλλυντικών της Rihanna, Fenty Beauty, έρχεται να κερδίσει την πρωτιά και στα social media. 

 

Who's ready for this?? The #GALAXYCOLLECTION drops #FridayThe13th at NOON EST.

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty) on

H βασίλισσα της κατηγορίας, Kylie Jenner, έχασε την πρωτοκαθεδρία της με τη συλλογή Kylie Cosmetics, αφού η αξία της σειράς Fenty Beauty, στα social media, πλέον, αγγίζει τα 72 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο μικρό αυτό διάστημα κυκλοφορίας της, κάτι που συμπεριλμβάνει την απήχηση των αναρτήσεων σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Twitter αλλά και το YouTube.

132.000.000 άτομα παρακολούθησαν τα tutorials της εταιρείας τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το WWD, με αποτέλεσμα τα κέρδη της Fenty να εκτοπίσουν από την κορυφή το brand Kylie Cosmetics, για τον μήνα αυτό. 

 

 

That shine thoughhhh✨ #GLOSSBOMB

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty) on

Ιανουάριος 2017

Υποδεχόμαστε με στυλ τη νέα χρονιά!

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τρίτη 10.10.2017

MF Mούσα: Ιρίνα Σάικ

Η Ρωσίδα καλλονή ποζάρει στο φακό του Mario Testino για την καμπάνια της Intimissimi. H Madame Figaro ρίχνει μια ματιά στο backstage και μιλά αποκλειστικά μαζί της

>